
Περιγραφή προγράμματος:
Τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ) είναι μία σημαντική κατηγορία του πληθυσμού, που αντιμετωπίζει συχνά προβλήματα κοινωνικού αποκλεισμού, στιγματισμού και αδιαφορίας, ή άνισης μεταχείρισης από το κοινωνικό τους περιβάλλον, εξαιτίας προκαταλήψεων σε βάρος τους. Στο πλαίσιο της κοινωνικής προστασίας, υπάρχουν μια πλειάδα νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων που αίρουν τους αποκλεισμούς, τα εμπόδια και τις δυσκολίες κοινωνικής ένταξης των ΑμεΑ και παρέχουν μια σειρά από διευκολύνσεις στις συναλλαγές τους με το Δημόσιο. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα εξοικειωθείτε με την εθνική και διεθνή νομοθεσία και τον κώδικα ηθικής και επαγγελματικής συμπεριφοράς. Θα γνωρίσετε τον τρόπο λειτουργίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και τα απαραίτητα μέτρα για την ηλεκτρονική προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρία.
Απευθύνεται σε:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται ή θέλουν να εργασθούν στο Δημόσιο ή στον Ιδιωτικό Τομέα, σε οποιαδήποτε θέση που περιλαμβάνει την εξυπηρέτηση πελατών με εξειδίκευση στην εξυπηρέτηση ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.
Ενότητες προγράμματος:
- Ηθική και Επαγγελματική Συμπεριφορά
- Σύγχρονες αρχές λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Βασική εθνική και διεθνής νομοθεσία για τα άτομα με αναπηρία
- Δικαιώματα των πολιτών κατά τις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες
- Θεσμικό πλαίσιο και δράσεις για την εξυπηρέτηση του πολίτη στην Ελλάδα
- Κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών – Απαρχές - Ανάλυση διαδικασιών - Ποσοτικά στοιχεία - Νέο θεσμικό πλαίσιο
- Ηλεκτρονική προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρία (e-Accessibility)
Λέξεις Κλειδιά:
ΑμεΑ, εξυπηρέτηση του πολίτη, δημόσια διοίκηση, ισότιμη μεταχείριση
Τρόπος υλοποίησης:
Εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση
Διάρκεια Προγράμματος:
80 ώρες