Διαχείριση Κρίσεων στην εργασία | Διαχείριση της επαγγελματικής αποτυχίας
Με ποιόν τρόπο μπορείς να διαχειριστείς κρίσεις την ώρα της εργασίας προκειμένου να αναδείξεις τις επαγγελματικές σου ικανότητες και πως μπορείς να απενοχοποιήσεις την αποτυχία.
Στο σεμινάριο εστιάζουμε στο βιωματικό μέρος του εκπαιδευόμενου και επιδιώκουμε να προσθέσει στο γνωστικό του υπόβαθρο εμπειρίες, προσωπικές ιστορίες μέσα από παραδείγματα πραγματικά προκειμένου να αντιληφθεί, πως ο ίδιος αντιδρά, σκέφτεται και πιστεύει ότι μπορεί να ενεργήσει. Στην ανάλυση, κατανόηση και επεξήγηση των παραπάνω θα βοηθήσουν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων επαγγελματίες οι οποίοι θα μεταφέρουν τις εμπειρίες τους οι οποίες θα είναι αντικείμενο συζήτησης και ανάλυσης.
Φοιτητές, σπουδαστές, υποψήφιους επαγγελματίες και επαγγελματίες εν ενεργεία.
- βασικές αρχές για την κατανόηση της κρίσης την ώρα της εργασίας
- επαγγελματική συμπεριφορά και κρίση
- προετοιμασία για την αντιμετώπιση πιθανών κρίσεων
- πως μπορούμε να γίνουμε αποτελεσματικοί κατά τη διάρκεια των κρίσεων
- πως ενισχύω την αποτελεσματικότητα της ομάδας στην οποία συμμετέχω κατά την εξέλιξη μιας πιθανής κρίσης
- δυνατότητα αντίληψης και κατανόησης μιας κατάστασης
- επικοινωνιακός χειρισμός των κρίσεων
- απενοχοποιώ την αποτυχία ή τον φόβο πιθανής αποτυχίας
- μετατρέπω την πιθανή αποτυχία σε επαγγελματική επιτυχία
- τι είναι η βιωματική γνώση
- διαχείριση των εμπειριών μας στην εργασία
- γνωρίζω τις ικανότητες και τις δυνατότητές μου
- κείμενα αναλύσεις
- πραγματικά παραδείγματα
- επαγγελματίες παρουσιάζουν τις εμπειρίες τους
- συμπεράσματα αναλύσεις
Επισημάνσεις:
Hμερομηνία έναρξης σεμιναρίου:
ή καλέστε στο
☎ 2103306030
Διάρκεια σεμιναρίου: 12 (διδακτικές) ώρες
Κόστος σεμιναρίου: 180€
Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίου: Σόλωνος 108, Αθήνα, 10681
Φορέας πιστοποίησης: Global Cert
Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας:
Tag:Chef, GlobalCert, Kitchen